Sanningen om mig

Världens bästa vän!
Blev inspirerad av Erikas blogginlägg tidigare ikväll, där hon skrev "saker som du inte visste om mig". Så nu ska jag agera och kopiera denna inspirerande idé. Skriver dock en egen lista. Jag må umgås med Erika mycket men vi är inte exakt likadana ännu. (Där fick jag till det, höhö..)
- Jag tycker att förändringar är otroligt jobbiga och jag kan må dåligt under en längre tid när jag är medveten om att saker och ting kommer att förändras inom en snar framtid. Blir oftast deprimerad och alldeles för tankspridd..

- Att lita på folk är otroligt svårt för mig. Berättar nästan aldrig personliga saker och mig själv för andra, säger sällan sanningen om saker som berör mig som person. Det är enbart mina absolut närmsta vänner och släktingar som får veta sådant.

- Jag älskar psykologi, både som ämne i skolan men även allmänt. Det är lätt för mig att läsa människor och sätta mig in i olika situationer. Men det kan även bidra till att jag tänker för mycket.

- När jag blir nervös pratar jag antingen för mycket, eller säger ingenting alls. Sjukt irriterande då jag hatar pinsam tystnad, samtidigt som jag säger onödiga saker när jag pratar för mycket.

- Jag är en sucker för romantik, älskar att gosa och är faktiskt ganska kärleksfull av mig.

- Kan tänka mig att jag uppfattas fel många gånger utav folk som inte känner mig. Jag inbillar mig det vilket är synd eftersom att jag är världens snällaste tjej egentligen (och glad när man väl pratar med mig).

- Jag har ingen aning om vad jag vill göra i framtiden än. Är rädd för att allting kommer gå åt pipsvängen med mitt liv ibland, haha. Jobbig tjej...

- Tycker om att vara själv ibland. Är otroligt stark som person, van vid att ta mycket ansvar och klara mig på egen hand. Hade dock aldrig klarat mig utan mina vänner och min familj. Är för dålig på att visa uppskattning mot dem ibland..

- Jag är full av galenskap, otroligt kreativ och älskar galna idéer. Weho, jag är mig själv, älskar den jag är och följer mina drömmar!

Så, då har vi lärt känna varandra helt enkelt. Detta är min egen uppfattning om mig själv (brukar vara den mest sanna) så lita på den och lära känna mig för att bevisa att jag är ärlig. Woho. Nej, nu ska jag faktiskt föna håret, platta det och bege mig mot min sköna säng. Måndag imorgon. Ny vecka, nya tag och nya möjligheter.
Vad gör vi? Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0