Slutet på nästa vecka nu, eller du sa nästa igen?

Amen hallåååååå i Sverige! (Alla andra länder för den delen också) Var ett tag sedan jag hade kontakt med en dator och bloggade från en. Men nu så, back on track såhär på söndagskvällen. Känner mig väldigt nöjd med helgens äventyr. I fredags klippte jag av håret, nöjd tjej heeeej! (Baara sex veckor kvar tills jag får färga det igen..) På kvällen blev det tjejkväll hos mig som innehöll både bubbelbad, spel och film tills vi alla somnade runt halv fem på morgonen. Igår firade vi till en börjar farmor innan jag begav mig hemåt och mötte upp Erika. Sedan fick vi trevligt sällskap och vi kikade på ett par filmer eftersom att vi var dödströtta efter kvällen tidigare. Sådant man får räkna med här ute bland alla åkrar. Nu tänkte jag dock ladda upp ett par bilder på Erika till som ni inte fått se, sedan får någon serie hålla mig sällskap innan jag somnar. Imorgon är det måndag igen och plikten kallar. Back to school, woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0