Last friday night

Inleder denna ljuva söndag med att säga: Jäklar vilken helg jag varit med om! Sjukaste på länge tror jag faktiskt. Fredagen går inte att sammanfatta i ord för allt möjligt hände. Vi hamnade hemma hos mig till slut, vid halv sex på morgonen och sov ett par timmar. Det kändes sen på lördagen vill jag lova. Den kvällen spenderade jag hur som helst ute på landet, hemma hos min kära kusin. Somnade nästan i soffan men lyckades hålla mig vaken under tiden vi tittade på film. Blev en mysig kväll i alla fall som slutade med att vi låg och pratade i någon timme. Dagen idag har jag ägnat åt att ta mig hem från Frida för att sedan bege mig mot Helsingborg för att möta upp Gustav och Jenny. Blev en fotografering till företaget och sedan hemåt igen. Tränade ett skidpass med Erika, fixade mig och for iväg på ännu en fotografering haha. Nu avslutar jag kvällen med ett avsnitt grey's tror jag allt. Finns inte mycket som slår det. Hoppas att ni haft en lika fin helg som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0