Funderingar

Blir tyvärr enbart mobilblogg för min del på kvällarna nu. Lagom tråkigt men bättre än inget. Tog mig igenom skolan idag och blev ett MVG rikare, hade håla på två timmar, sprang till tåget, tränade på gymmet och umgicks med min kära kusin. Det är sjukt vad mycket man hinner med under en dag egentligen..
Men det jag skulle komma till var träffen med Frida (som jag inte sett på evigheter eftersom att hon varit i Thailand). Vi pratade, skrattade, flummade, yrade, gnällde och hade allmänt mysigt. Men jag insåg väldigt mycket. Dels vilken stark person jag faktiskt är men även hur verkligheten sett ut de senaste året och vad som kanske borde förändrats. Vi pratade om olika åsikter och dyligt. Jag har växt som människa och insett hur jag fungerar samt hur skönt det är att släppa kontrollen ibland. Det behöver jag verkligen bara det att det är svårt att göra det ibland eftersom att jag har ett stort kontrollbehov. Jag behöver även fokusera på mig själv mer i vissa situationer.
2012 - nytt år med nya möjligheter! Ska dock sova nu, klockan står på 05:15 imorgon.. FML, hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0