Finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare de är bara så, och om allting skulle falla imorgon, så vill jag veta att du visste hur jag kände de då.

Jag skulle tillägga någonting väldigt viktigt. En sådan sak som jag bara kände direkt att jag ville skriva i min blogg. Men nej, nu kan jag inte komma ihåg vad jag skulle skriva.
Fast nu kom jag på en sak jag tänkte gnälla över istället. JAG VILL TRÄNAAAAA. Men nej, jag har ju matteprov på onsdag och måste därför plugga. Hej IG! Matte B är världens roligaste kurs, finns inget bättre. (IRONI)
Dessutom behöver jag nya bilder så jag hoppas att jag får till en fotografering med Erika snart.
Nej, nu ska jag faktiskt stänga av min dator och ladda den ytterligare. Imorgon väntar en fullspäckad UF-dag. Har hur många möten som helst att gå på. Men det är kul så jag klagar då inte. Peace kompisar

Kommentarer
Postat av: favoritfrida

om det bara är en modell du behöver kan jag vara så söt och snäll att ställa upp :)

2012-01-25 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0