Egoist? Javisst!

Tanken slog mig nu under kvällens gång att om man tycker om sig själv blir man klassad som egoist här i Sverige. Det tycker jag är helt fel! Vi ska uppmuntra människor som trivs med sig själva och vågar stå för det istället för att trycka ner dem och kalla dem för egoister. För att vara nöjd med sig själv krävs både självkänsla och självförtroende. Mer av detta till det svenska folket!
Jag kan säga som så att jag är faktiskt jäkligt nöjd med den jag är. Det finns få människor som är så fruktansvärt snygga, smarta, begåvade, fantastiska, underbara etc. som jag är. Shit vad många som tänkte "eh, vem tror hon att hon är?" nu när jag skrev detta. Läs det med en nypa salt om ni inte förstår er på budskapet i det jag försöker säga. Till alla andra - ni är också fantastiska precis som jag. Fast jag är nog lite mer underbar... (vem tror hon att hon är?!?!?)
Bara för att ni håller med mig om att jag är sådär super duper snygg bjuder jag på ett par egoistiska bilder eftersom att jag gillar mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0