Dryga dagar

Foto: Jag
Usch, de två kommande dagarna lär bli hektiska för mig.. Har fullt upp med företaget! Jag lovade mig själv att som nyårslöfte skulle jag bli bättre på att reflektera, jobba hårdare i skolan och använda kameran mer vardagligt. Men nej, inget av löftena går vidare bra för mig alltså.. Satte egentligen inget av dem som riktiga löften så jag antar att det inte gör allt för mycket, men jag vill bli bättre! Ska bara finna ork någonstans först, suuuck...
Helgen då? Den har varit ganska dryg, i alla fall lördagen och söndagen. Fredagen var dock fin! 18 års fest för min andra halva Erika - hon fick en barnpool av mig. Snällt va?! Jag tänkte se till att hålla vår fredagstradition vid liv helt enkelt.
Nej, nu ska jag faktiskt se till att få lite sömn. Imorgon fyller Erika 18 på riktigt och jag har lovat henne både det ena och det andra. Ska upp tidigt till och med för hennes skull. 7 tåget är inte att leka med, sömn sitter fint nu. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0