Back to school

Första dagen tillbaka i skolan idag. Usch och fy så omotiverad jag är. Har läst samma kurser i 17 år känns det som, jag vill att något nytt och spännande ska hända. Går trots allt i skolan för att lära oss något..
Sitter för tillfället i min säng (som vanligt...) och försöker plugga inför en gruppdiskussion som vi har på onsdag. Kom hem runt sju idag efter 1 och en halv timme på gymmet. Träffade på Pontus som var här i fredags bland annat. Vi brukade spela golf tillsammans, även hans bror Marcus var där. Pratade om allt som hände i fredags, började som sagt med förfest hos mig som spårade totalt. Sedan var det dags för fest i Landskrona och vi avslutade kvällen i en bubbelpool hemma hos Kim innan jag och Erika begav oss hemåt. Kom fram till att vi får göra om det någon gång snarast! Nu ska jag dock snart hoppa in i duschen och fortsätta med mitt plugg innan jag slår på det nyaste avsnittet av Desperate Housewives, finns det någon bättre serie?! Förmodligen inte. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0