Och så var det måndag igen

Godmorgon alla pigga och glada.
Jag är inte glad.
Jag är inte pigg.
Jag är så fruktansvärt missnöjd (hatar när det händer). Tänkte vara lite ambitiös och åka till skolan tidigt idag för att plugga innan vår första lektion börjar. Ställde klockan på sisådär kvart över sex. Skulle ta tåget åtta. Nu är klockan tio över nio och jag är fortfarande fast på tåget.
Signalfel.
I ramlösa.
EN HÅLLPLATS INNAN. Come ooon...
Äh skånetrafiken har aldrig stått på min "hiss-lista" ändå. Men jag menar, hallåååå?!
Så jag sitter här och tar slut på batteriet på min telefon för att det är så kul.
Bjuder på två bilder från igår när vi målade och fixade med vår monter inför Forzamässan den 16 februari.
Hoppas att ni är betydligt piggare än mig. Och gladare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0