Lycka

Okej, många inlägg ikväll.. Hade fler bilder i telefonen som beskriver min dag. Använder alltid kameran på telefonen av någon konstig anledning..
Tänkte hur som helst avsluta kvällen med att avslöja att Linteum UF (bland annat mitt företag) har gått vidare i tävlingen "bästa företag". Vi är ett av 48 företag som är uttagna ur ursprungligen 600 stycken. Det är lycka! Imorgon drar jag vidare på nya äventyr, UF mässa i Helsingborg väntar. Måste börja tagga till nu! Dock svårt att göra det när man ligger ensam i världens största säng, pigg.. Finns det någonting jag hatar är det att sova ensam..
Men nog om det! Bjussar på en bildpå mina nya fina skor. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0