Dagens

Jag var så otroligt söt mot er, kära bloggläsare, innan idag ska ni veta. Så fort jag kom hem från skolan drog jag med mig stativ, reflexskräm, objektiv och kamera ut för att fotografera bra dagens outfit bilder och så vidare. Så blir allting exakt precis sådär jätte misslyckat. För jag är inne i helt fel period känner jag, ingenting blir som det ska bli. HALLÅÅÅ?? När vänder den trenden egentligen?
Så jag gick in igen, pluggade lite, tänkte att jag kunde ta någon bild inomhus. Nej, totalt misslyckat. Det med. Ni ser ju själv ovan.. Åh, önskar att jag hade haft en fet spegel som aldrig sviker eller en vit vägg som alla andra modebloggare har. Men nej, inte Olivia inte.. Här kämpar vi på med alla andra misslyckade ideer som finns världen över.
Så för att sammanfatta detta då.. Klaga INTE på bilderna (don't piss me offff liksom..) men ha en fortsatt trevlig kväll och stay happy just like I am. Woho, livet leker! Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0