Så jävla bra!

Sitter och kollar igenom gamla bilder på min telefon som jag tagit sedan jag fick den i november förra året. Alltså vilka fantastiska minnen vi skapat och vilka sjuka saker som inträffat. Jag är så glad, så jävla lycklig för alla som är med och gör varje dag lite bättre. Alla mina fina klassisar aka favoriter, min bästis Erre, familj och alla andra fina vänner jag har. Åh, high on life! Ni är så fina allihopa!!
Erika tvingade mig att blogga så nu gör jag det. Dagen idag har bestått av skola och sedan träning. Pratar för tillfället i telefon med ytterliggare en fin vän som förgyller mina kvällar faktiskt. Ska snart ta mig en dusch innan jag plattar håret och kryper ner i sängen för att invänta morgondagen som består av hår och makeup visning på nicolaiskolan i Helsingborg klockan 15.00 om jag inte minns fel. Pusssss

Bild från efter provsminkningen inför morgondagen, men om jag inte missminner mig så blir det orange istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0