Weekend

Foto: Jag
Tjena lovers! Vet att ni är väldigt intresserade av hur min helg har varit så här kommer en kort summering av den.
I fredags blev det som sagt bio och restaurangmys med min stora kärlek. Han är bäst och kommer alltid vara. Massor av söta tankar till dig. Såg filmen Horrible Bosses, inte riktigt min grej men Anton tyckte om den. Bättre lycka nästa helg?
På lördagen blev det istället släktkalas för fulla muggar, jag hjälpte mamma med bakning och städning innan jag senare på kvällen spenderade halva hos Anton och halva hemma.
Idag har hjärtat varit här och vi har myst under täcket med tända ljus till en massa filmer. Bättre söndag finns inte. Nu taggar jag istället kommande veckan och kebabens dag imorgon. Fred ut haters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0