Tankspridd

Var man än är och vad man än gör. Tankarna snurrar runt men fastnar på en sak. Jag har en dålig vecka, jag mår inte bra psykiskt. Behöver sällskap men vill samtidigt vara ensam. Jag är osäker på allting som händer omkring mig och litar varken på någon eller något. Som jag sagt till mina närmsta vänner - jag återkommer på måndag när denna veckan är slut. Rent mentalt så att säga. Frågan är varför livet tar så oanade tvister ibland, men det är sånt som händer antar jag. Äh, ska inte tråka ut er. Men gud, jag vill må bra och vara lika glad som jag brukar igen. Var rädd och era nära och kära bara! Kom ihåg att alltid vara det! Men nu vet ni varför jag är som jag är, sådant man får acceptera ibland. What comes up must come down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0