Odd molly

Tjoolaahooppp!
What's up kåmpisaaar?
Nej, nu ska vi inte överdriva här. Men allt är bra med mig. Bara toppen. Sitter i skolan och har suttit här sedan åtta. Men jo, det är ändå rätt kul när man börjar halv tio. Alltid lika kul att bo på landet som alla finare stadsmänniskor kallar det. Men lika glad för det är jag..
Anyway - tänkte bara säga godmorgon till er eftersom att jag är så fruktansvärt dålig på att blogga annars. Till mitt försvar har jag fullt upp som sagt. Självklart blir bloggen lidande men jag skriver i den för mig skull, för att ha någonting som jag kan titta tillbaka på senare. Sen tänkte jag även passa på att visa hur jag ser ut idag, eller halva jag. Mina nya handledsvärmare fick jag av mamma nu i helgen efter vår "familjedag". Plus en underbar Tiger of Sweden plånbok som ni kanske får se en annan dag. Nöjd tjej, hej!
Nej, nu ska jag inte tråka ut er med en massa tråkig information. Undrar ni något får ni fråga helt enkelt. Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0