Hur hemskt?

Idag har jag sovmorgon för en gångs skull. Men vad gör jag vaken? Mamma ringer hem TVÅ gånger på morgonen. Jag vaknar till men struntar i att svara, för jag vet att hon vill prata med min bror. Men neeej, han svarar då inte. Tillslut tar jag mig ur sängen för att få tyst på den jäkla telefonen. Men precis då lägger mamma på. Loggar istället in på skype och då får jag meddelandet: "Kan du säga till din bror att jag glömt min mobiltelefon hemma?".
SERIÖST?!
1. Säg det själv
2. Han lär märka det
Men snäll som man är går man trots allt in till sin bror och berättar detta hemska som inträffat. Då ligger han helt klarvaken i sin säng, men världens största macka bredvid sig och ljudet avstängt på TV:n och påstår att "nej, jag har inte hört telefonen" och till mamma säger han bara "vadådå?".
Jag kunde sovit en halvtimme längre för detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0