Hey you

Tisdag kväll och jag känner mig otroligt nöjd. Jag vet faktiskt inte riktigt varför, kan enbart anta. Min dag i skolan har pendlat från att vara otroligt dålig och sedan hände en sak som vände på allting. Då spred sig glädjen åter igen. När jag väl kom hem har jag enbart pluggat och jag sitter vid min dator än. Nästan kul att ha lite skolarbete att göra igen. Visst vill man slita sönder sig själv i bitar när man har för mycket att göra men när det inte hänt så mycket på ett tag kan det vara kul att utmana sig själv igen. Jag ser alltid allting som en utmaning istället för problem. Sedan skolstarten har jag utvecklas som person, som entreprenör. Visst låter det kanske lite sisådär för många andra i samma ålder som mig, men när man väl inser vilken utveckling man själv gör. Herregud vad kul det är att stå mitt i utvecklingen samtidigt som man är åskådare. Woho, jag älskar att utveckla mig själv. Det finns alltid saker som man kan göra bättre än vad de redan är. Jag är motiverad som person med skyhöga ambitioner. Det är kul att vakna på morgonen, det spelar ingen roll om jag vaknar klockan 5.00 eller vid 9.00. Jag har ändå ett leende på läpparna. Visst är det kämpigt vissa dagar, men när man väl kommer igång går dagen som en klackspark. Genom att le bidrar man till att andra automatiskt ler. Fler leenden åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0