Bla bla bla


Whoooppaaa, I'm a bad blogger..
För tillfället är jag trött på det mesta faktiskt. Tycker att skolan kan vara över. Jag orkar inte med den mer. Vill gå och lägga mig och sova bara. Känner hur tröttheten lägger sig som tjocka moln kring hela mig. Aaahh..
Bilderna ovan är från en fin kväll med min pojk. (Förvånade huuhh?!) Måste bli bättre på att använda min kamera. Den följer aldrig med mig någonstans längre.. Aja, ändring snart! 

Stannar där och fortsätter istället prata om Valborg. En helt okej kväll, blev dock inte alls som jag tänkt mig. Varvade tårar med skratt. Det är sånt som händer, tur att man löser de problem som uppstår igen. 

Morgonen idag inleddes med spanska som sedan fortsattes med samhälle. Nu ska jag snart kila vidare till KC och fortsätta dagen där. Lateroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0