Somna bredvid dig

Foto: Jag
Modell: Erika Brice
Jag är galet trött denna tisdagseftermiddag. Har jagat runt en fluga i mitt rum i snart en timme. Den börjar gå mig på nerverna nu.. Annars har jag varit i Lund efter skolan med Erika och tittat i affärer samt fikat. Hittade dock ingenting. Innan dess var det skola som slutade vid tio idag. Ibland har man tur helt enkelt.
Nu ligger jag istället i min stora säng och inväntar krafter som ska göra så att jag orkar göra någonting helt enkelt. Skulle bara vilja ligga kvar här hela kvällen och ta det lugnt, kanske somna i mitt hjärtas famn. Men icke sa nicke.. Senare ikväll är det dags för paaaardeey som gäller. Ska bara börja tagga först, snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0