Neuva

Glad flicka ni hittar ovan. Hyfsat nöjd i min nya klänning. Slog till på en svart långklänning från H&M (hör och häpna!!!) Det hör inte vanligheterna faktiskt men den var billig och jag är redan kär i den = nöjd tjej! Är ni också sugna på en hittar ni den för 199 riksdaler.
När jag kom hem efter dagens shoppingtur i Malmö med Erika bestämde jag mig för att använda kameran. Kände för att blända er lite med reflexskärmen också genom photoboth, har dock tagit sönder min webbkamera nu. Smart tjej? Nej..

Kommentarer
Postat av: josefine

fin blogg :) <3

2011-05-29 @ 21:38:45
URL: http://melovesmusic.blogg.se/
Postat av: ja du vill allt veta vem detta är ;) vill du veta? det kan man fråga ju....jag heter.........Ska jag säga? o det ska ag :D det är den enda och den bästa JENNY! :D

Åh fin klänning! ska du ha den på avslutningen???

2011-06-09 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0