Work out


Här har ni en version av mig. Taggad, laddad, glad, energi, lycklig? Härlig blandning skulle jag vilja gissa på. Eftersom att jag tänkte vara så otroligt ambitiös och bjuda på en hel del crazy stuff jämfört med vad jag gjort tidigare tänkte jag att det finns ingenting, och då menar jag verkligen ingenting som går upp mot att se hur jag ser ut precis innan träning. För er egen skull (nej, jag säger alltså detta med ironi i rösten) låter jag bli att lägga upp bilder på hur jag ser ut efteråt. Fast det är inte någon större skillnad om jag ska vara helt ärlig, inte efter två timmars gym. Håret åkte upp i ett hårband på huvudet. Musklerna som ni kan bevittna på första bilden blev faktiskt väldigt mycket större också. Eller, kanske inte. 
Känner mig faktiskt ganska stolt trots allt. Känns skönt att ha kommit igång med träningen. Med en vilja klarar man allt sägs det och det ska jag ge mig den på att det går. 

För tillfället ligger jag i min kära säng. Tänkte göra min mor glad och släcka lampan så småningom. Då slipper jag allt tjat om att jag ser trött ut. Varför sova bort sin tid när man kan använda den till bättre saker? Exempelvis till att lägga upp en inlägg till direkt efter detta? - Bra exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0