Refresh


Tja tjabba tjena hallå hej hello hi hola tjenixen, ja - you get it.
Här är jag, Olivia Wiklund, once again. Jag kände att jag behövde en restart. Älskar att blogga, eller jag tycker åtminstonde att det är roligt ibland. Kan vara ganska skönt att få skriva av sig. Men jag ska inte ljuga och säga att jag älskar det för så kul är det inte. Det går i perioder. För tillfället finns det andra saker som jag älskar mer. Min pojkvän exempelvis, Anton. Bäst att lägga namnet på minnet, bloggen handlar om mig men om jag känner mig själv rätt kommer jag förmodligen nämna hans namn ett antal gånger i mina inlägg. Ett annat namn ni bör känna till är Erika, Erika Brice för att vara exakt. Hon bloggar, hon fotograferar och hon försöker vara lika grym som jag är men framförallt är hon min allra bästa vän. Den kvinnan har något speciellt alltså. Fråga mig inte vad dock, för det har jag inte en aning om. Fler saker/namn ni bör känna till? Förmodligen. Jag kommer omöjligt att kunna skriva ner allting ni behöver veta i detta inlägg men det kan vara en bra början. ProCivitas, vänner, familj, livet, glad, galen och mig själv är också ord som kan vara bra att veta. 
Vad kommer att hända här då? Jag skriver när jag har tid, när jag vill och om allt mellan dalar och berg. (Trött på uttrycket mellan himmel och jord.) My life is good. Jag fotograferar, tränat, pluggar, umgås med vänner och tittar på film. Ibland räknar jag även stjärnor. Men för tillfället väntar sängen, tidigt morgon väntar. 
Vi hörs när vi hörs som jag brukar säga, tycket att det låter bäst. Soo long dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0