Midsommar 2011

Random bilder från midsommar, eftermiddagsfirandet.
midsommar startade jag och min kära pojkvän dagen genom att umgås med min familj hos deras bästa vänner. Det var en härlig eftermiddag som resulterade i jordgubbstårta när vi kom dit, sedan lite lekar, fotboll med alla barn, klä midsommarstången och dans runt den och sist åt vi innan klockan blev åtta och vi drog vidare ut på andra festligheter. Lokalfest med runt 200 personer skulle jag tro. Kvällen slutade dock för tidigt. Men fortsatte med lite dans på samma ställe där vi började. Bilderna ovan är från eftermiddagen. Senare kommer bilder från kvällen. Nu ska jag dock sova. Imorgon väntar sista dagen på jobb. Sleep tight, don't let the bedbugs bite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0