People change and forget to tell each other.

Foto: Jag
Sitter för tillfället i vårt uterum och rensar tankarna. Lyssnar på mysig, nedstämd musik och bara finns till. Vad ska man säga om dagen? I helhet väldigt bra. Vet inte hur många skratt dagen har bjudit på. För gud vad jag och Frida har skrattat på jobb. Sedan följde hon även med mig hem. Vi åt och sedan gick vi till farmor. Trots det att dagen bjudit på många glada miner har humöret ändå gått upp och ner. Just nu känner jag mig bara allmänt ledsen. Mellan skratten har vi haft pratstunder som heter duga. Pratat om sådant som verkligen ingen annan förstår. Känslor hit och dit som rör precis allting. Skönt att få prata av sig med någon som förstår hur man känner, men samtidigt leder dessa diskussioner ofta till en tankspridd Olivia. Jag antar att jag får avsätta denna kväll till att ta itu med lite tankar. Humöret kanske inte ligger på topp för tillfället, men det vänder. Utan tvekan. Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0