Future

Jag är verkligen inte trött. Vet inte vad det är med mig idag riktigt. Ingen energi till en början. Men när klockan blev tio tog jag på mig träningskläderna och gick ut och tog mig en runda. Tittade på solnedgången och pratade med både pojkvän och bästis.
Nu sitter jag istället här vid datorn och drömmer inför framtiden. Hur grymt hade det inte varit om man hade kunnat jobba som fotograf på heltid? Helt klart största drömmer för framtiden! Man vet aldrig vad som händer..
Nej, imorgon är det mässa i Borgeby som gäller. Kanske bör försöka sova så att jag orkar med allting? Känner på mig att tempot kommer att vara högt till en början för att sedan mynna ut i en massa överflödig tid.. Vi hörs när vi hörs imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0