Självporträtt

Foto: Jag
Are u ready?!
Först och främst måste jag tacka Nathalie för en grym kväll igår! Vi var några stycken som grillade och hade det allmänt gott hela kvällen. En hunkydory blus åt helvete på det bara. Fint ska det vara..
Sen måste jag informera er om att uppdatera sidan när ni klickar in på min blogg. Ny header, how about it?! Jag är nöjd faktiskt!
För det tredje.. About this fun thing... I slutet av juli och i början av Augusti kommer ni att hitta mig på stranden på Mallorca. Packar ner min pojkvän också. Vilka solnedgångar vi kommer att avnjuta. Jag är så otroligt taggad på att bara få åka nu. Vet dock inte hur jag ska klara mig utan min andra halva Erika så länge.. Men på ett eller annat sätt löser vi det helt enkelt.
Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns något som heter... HUR FAN SKA DU OCH JAG KLARA EN HEEEEEEL VECKA TSM MED EN JÄVLA MASSA SOL OCH SOL OCH SOL SEN? SÅÅÅÅÅÅÅ BRA!

2011-07-02 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0