Mallorca

Bilder från en mysig kväll med mitt hjärta, spenderad i Helsingborg..
Hemkommen från festivalen och släktkalas ikväll. Ligger för tillfället i min säng och försöker må bättre. Kvällen slutade inte bra från min sida, mådde riktigt dåligt! Fick kramper i magen och mådde illa.. Men som tur är känns det bättre nu. Taggar för tillfället inför morgondagen då vi tillsammans med min familj ska spendera en vecka i Spanien. Helt underbart att få avnjuta en massa härliga dagar, soltimmar och kvällar med mitt hjärta. Tror inte att jag bloggar någonting då faktiskt, ska koppla bort både mobil och dator för att istället njuta fullt ut. Känns som om att det kan behövas. Nej, lite sömn nu kanske? Fast en inlägg till fixar jag innan jag somnar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0