Hunkydory

Foto: Erika
Aldrig förr har jag gjort av med så mycket pengar under två dagar som jag gjorde i Göteborg. Det är helt sjukt! Men fina minnen fick jag och nya tröjor. Nu består väl ungefär halva min garderob av hunkydory kläder, älskar dem..
Jag antar att ni inte missat tåget till Helsingborg, fastnat i Kållerado (mitt i duschen), gått runt dyngsur på liseberg, vunnit en paradisask, köat i timtal för att få åka balder och för att sedan glömma spänna upp bältet när ni ska resa er ur attraktionen under tiden jag varit borta? Kunde inte tänka mig det heller. Men jag är många fina minnen rikare som sagt och nöjd som tusan! Tack till min underbara syster Johanna.
Dagen idag har gått åt till att spendera med min bästis Erika, trevlig som vanligt. Sedan på kvällen blev det restaurang i Helsingborg med familjen och Johannas familj för att sedan dra oss vidare in mot festivalen. Ska upp tidigt imorgon för att klippa mig vid tio. Sedan ska jag ner i stan med Erika. Förmodligen bör jag börja packa nu också innan lördag eftersom att jag åker då.. Lateroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0