What a day

Detta har förmodligen varit årets jobbigaste dag för mig. Allt som inte får hända har hänt. Jag är så fruktansvärt trött för tillfället att jag bara vill lägga mig ner och sova, trots detta kan jag verkligen inte somna. Har försökt hur länge som helst. Jag får fortsätta försöka helt enkelt antar jag..
Men annars då? Har ni haft en fin jul? Min julafton var faktiskt väldigt trevlig. Firade tillsammans med familjen och mina kära släktingar. Vi åt, drack, tittade på Kalle anka och delade ut massor av paket. Det kunde inte varit bättre helt enkelt! Eller jo kanske en sak, jag somnade så gott runt halv tolv medan alla andra satt kvar och pratade. Jag missade massvis av trevliga tankar enligt vad mina föräldrar sa dagen efter.. Jag får ta igen dem nästa år helt enkelt! God jul i efterskott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0