Sneak peak

Foto: Jag
Modell: Erika Brice
Hår: Erika Brice
Smink: Jag
Här kommer ett litet smakprov från en plåtning ur veckan med Erika. Vi hade ingenting att göra och jag hittade en påse paljetter i Erikas garderob. Huxflux så hade vi fixat detta. Jag är mer än nöjd, alla bilder blev så sjukt grymma! Ni har mer att vänta kan jag lova!
Slängde ihop en ny bloggdesign till er ikväll också, kände att det var på tiden med en förändring. Det sker en nystart nu i livet inför det nya året. Det är på tiden känner jag. Nu tar jag tag i mitt liv och gör något av tiden som försvinner så snabbt... Tryck f5 eller uppdatera er webbläsare för att se den nya designen! Lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0