Resor 2011

Tänkte summera året som gått genom att berätta om de resor jag gjort. Vardagsbilder har det varit brist på under 2011 men jag ska bättra mig inför nästa år och använda min kamera flitigare.
Tillsammans med min underbara familj + Lars, Hilda, Ludwig och Lucas besökte vi Österrike under våren för ett par dagars skidåkning. Det finns inget bättre än att vakna upp till strålande solsken och nypistade backar. Underbart! Vi hade som tur var solsken alla dagar och bra skidåkning.
Lite längre fram under våren åkte vi till Holland ett par dagar. Heeelt underbart land. Jag som älskar mysfaktorn i Paris - den är högre i Amsterdam. Vilken stad, helt fantastisk. Alla små gator och vackra byggnader. Får ni chansen att åka dit ska ni absolut inte tveka.
I somras blev det en tur till Smögen och sedan ner till Göteborg för shopping och nöje. Återvände till Göteborg en andra gång under sommaren sen med Johanna. Tog dock inte med någon kamera då eftersom att vi tog tåget upp och bodde själva, orkade inte släpa med mig den då. Men vi hade det hur bra som helst båda gångerna. Man behöver inte alltid åka så långt för att det ska bli bra.
Blev en tur till Mallorca under sommaren också med familjen, Lars familj och min Saeaeski. Det var en otroligt trevlig vecka med olika upptäckter ocg mysiga stunder. Perfekt med andra ord!
Under hösten hade jag så mycket i skolan att jag inte hann med något annat än plugg. Enda resan som gjordes var en tripp till Stockholm med mina klasskamrater, men det var trevliga dagar det också!
Nu har ni fått en inblick över hur mitt år har varit. Hoppas att ni har haft det lika bra som jag. Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0