Den ultimata listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gör nya saker hela tiden som jag aldrig gjort förut, livet är fyllt av överraskningar och utmaningar! För att ta ett exempel startade jag företag i år tillsammans med mina kära kollegor.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften. Det är ingenting jag håller ändå. Om jag vill att en förändring sker, ser jag till att det händer. Behöver inte lova mig själv någonting på nyårsafton för att det ska hända.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tur är väl det får jag nog säga. Vi är alla waaay to young!
Dog någon som stod dig nära? Får köra på en upprepning - Nej, tur är väl det.
Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland, Schweiz, Öterrike, Holland, Spanien.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Nej, jag vill att allting förblir som det varit under årets gång.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 18/12, 6/12 och sista veckan i juli.
Vad var din största framgång 2011? Linteum UF!
Största misstaget? Vi gör alla misstag hela tiden. Behöver dock inte diskutera några här. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är sjuk just nu och har varit det i snart 1,5 vecka.
Bästa köpet? Min telefon eller min PJ:s.
Vad spenderade du mest pengar på? Min vinterjacka och alla hunkydory blusar, haha.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Pojkvän och alla fina vänner. Min underbara familj får jag inte heller glömma!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Det var en svår en. Det finns så många låtar som påminner mig om året som gått.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var mer stressad, men jag har faktikst varit väldigt glad över lag.
Vad önskar du att du gjort mer? Tränat!
Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så förbaskat mycket godis. (Men det är ju så gott!!)
Hur tillbringar du nyår? Oklart ännu.
Favoritprogram på TV? Desperate Housewives & Grey's anatomy!
Bästa boken du läste? Tror att jag bara läst en bok så jag får väl säga den - främlingen. (Den var dock inte bra)
Största musikaliska upptäckten? Musikalavsnittet av grey's om jag får säga det?
Något du önskade dig och fick? Min PJ.
Något du önskade dig men inte fick? Än så länge har jag det jag önskar...
Blev du kär i år? Jag har varit kär under hela året, blev dock kär i december 2010.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag var i skolan och spenderade dagen med Linteum. Sedan hämtade mamma mig hos Gustav och vi åkte hem för att åka. Träffade även Anton i några timmar.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns alltid saker som man tror kunde gjort saker och ting bättre. Men jag är nöjd med hur året varit hittills. Saker sker av en anledning!
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Hunkydory!
Vad fick dig att må bra? Anton, Erika + familj
Vem saknade du? Mina gamla lärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0