Vila nästan i frid


1/4 - April April..
Jag
önskar att jag kunde säga att jag tagit bilderna från google eller liknande men så är icke fallet. Jag har själv tagit dem och det är min telefon. Lika mycket som jag önskar att jag kunde säga att bilderna är från google önskar jag att jag kunde säga att det var ett aprilskämt eller en vanlig lögn men det kan jag inte heller göra. 
Min älskade telefon har gått i bitar. Det är tur att jag har ett skydd för skärmen, annars hade jag inte kunnat använda den alls. Det sitter glas splitter under skyddet och jag har tejpat för att få det att sitta kvar. Frågan är bara vad jag ska göra nu då vi lyckats ta sönder alla våra tidigare telefoner som fanns hemma.. Tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0