Gårdagens


Såhär snygg var jag igår. Släktkalas med halva släkten. Andra hälften var antingen sjuka eller bortresta så det var inte många på kalaset. Jag satt och pluggade för mig själv medan alla småkusiner spelade X-box eller liknande. Det är jätte kul att vara ensam tjej och äldst.. Aja, vi stannade inte allt för länge. Begav oss istället hem och sen kom Anton och hämtade upp moi. Hem till hans place för att spendera natten där. Sagt och gjort. Idag har vi chillat runt i hans hometown. Hängde på ICA för att handla frukost som vi gjorde till en picknick som vi avnjöt i solen. Det är varmt mina vänner! Och här sitter jag, inne med min dator för att plugga. Prov imorgon. Vem lägger ett prov på en måndag om inte våra lärare? Ska försöka skynda mig en aning. Ikväll står grillat på menyn. 
Som jag längtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0