Replay


Tjenixen sunshines
How do you do?
Förlåt mig för min korta frånvaro. Jag har fullt upp och dessutom lyckats ta sönder min kamera. Bilderna ovan har Erika tagit med sin kamera istället. 
Annars då? 
Jo, tänkte berätta vad jag haft för mig. I förrgår var jag på Väla med min bror, mamma och Anton. Fick med mig ett par nya jeans som jag graciöst försöker visa upp ovan (Lyckades inte sådär jättebra). Dem finns på sisters för 1500 riksdaler om jag inte minns fel. Det blev även lite träningskläder för min del. Jag är mer än nöjd! Skinnjackan som jag har på mig kommer också från sisters, blusen är gammal från hunkydory, sjal från Åhlens av märker WERA? och convers på det - gjutet.  
Det blåste aningen mycket när vi tog bilderna som ni kanske märker. Sen har jag lite svårt för att vara seriös för länge också, hoho. 
Nej, nu ska jag faktiskt städa mitt rum efter gårdagen. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0