Sunday


Söndag, veckans sämsta dag. En söndag är värre än en måndag. En ny vecka, full av nya möjligheter ligger framför oss och vi lämnar det förflutna bakom. Denna söndagen har dock varit väldigt mysig. Vaknade upp bredvid mitt hjärta men begav mig hemåt snabbt. Satt och pluggade i ett antal timmar innan jag fixade till mig. Anton kom hem till mig och tillsammans med min mamma och min bror bar det av mot Helsingborg. Bowlade i en timme, som vanligt förlorade jag.. Hade tänkt åka hem efter det men kvällen avslutades med en spontan tur till biografen. Kommer dock inte ihåg vad filmen hette, men bra var den! 
Måste passa på att tacka för en underbar helg med mitt hjärta. Anton, du är underbar! 
Hoppas att ni alla haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0