Jenny


Foto: Jag
Modell: Jenny
Hår & Smink: Jenny
Här
kommer två bilder på Jenny från veckans gång. Söt som en sockertopp är flickan! 
Gårdagen bjöd på en mysig fika med farmor och Frida. Var inne i stan och åt kina mat och gick i affärer. Hittade dock ingenting, åkte istället hem och drog med mig Frida upp på gymmet. Som tack för det drog Frida med mig på ett zumba pass senare på kvällen. Så det blev två turer in till samma stad på en dag. 
Dagen idag spenderades i skolan. Vi hade enbart två lektioner. Tog en tur ut till IKEA med Tess sen, hon skulle handla lite smått till sitt rum. Sedan var jag åter på hemmaplan. Hem till Anton innan vi bestämde oss för att åka in till Lund och äta där. Nu sitter vi åter på Antons rum med vars en dator.. 
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0